112 Acil Çağrı Merkezleri Geçen Yıl Yoğun İşlem Yaptı
Geçen yıl, 112 Acil Çağrı Merkezleri toplamda 103 milyon çağrıya cevap vererek, 34 milyon vakaya müdahale etti. Sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşıma göre, 43 milyon vakada kurumlar arasında koordinasyon sağlandı.
Engelsiz 112 uygulaması sayesinde, engelli vatandaşların 5 bin 862 acil çağrısı işaret diliyle yanıtlandı. Ayrıca Engelsiz CİMER uygulamasıyla 1126 işaret dilinde başvuru alındı.
E-Call sistemi üzerinden 255 bin 260 acil durum çağrısı karşılandı. Ayrıca, Almanca, Arapça, İngilizce ve Rusça dillerinde toplamda 81 bin 257 çağrıya yanıt verildi.